Summa sidvisningar

13 maj 2011

Puh, vilken tur

Råkade hamna framför Lara Craft-filmen som går på fyran nu. Och säga vad man vill, men det är ju himla skönt att de satsat på kvalitet och inte bara hänger upp filmen på att Angelina Jolie är så snygg!

Här ska hon ut på livsfarlig undervattensexpeition och som alla vet bör man vara klädd i bikini då.

Kroppsnära och short. Okej. Hoppas jag kommer ihåg det om jag behöver leta rätt på en glömd skatt eller rädda världen.

Jag orkar inte formulera en mening kring den här bilden. Fast å andra sidan var det väl det jag just gjorde. Bra så.
Ooops, höll på att glömma den viktigaste egenskapen när man ska rädda världen: ha lite lite öppen mun, titta djup och sexigt in i ögonen på din motståndare, skjut bak axlarna och putta fram bröna. Jag tror det räcker så.

Inga kommentarer: