Summa sidvisningar

17 maj 2011

Tjat ger resultat

Stora tjejen, som blir elva i sommar,  har velat ha hund sedan hon var fem. För ett år sedan fick hon med sig mig och lillasyster medan pappan styvnackat vägrat att ens prata om saken. NEJ, ingen hund, har varit det närmsta diskussion vi kommit.
Tills idag.
Lillan fyller fem idag och pappan som är på utbildning ringde för att gratta. Och för att meddela att han tänkt om. VI KAN KÖPA HUND! Ungarna skrek nästan ner tapeterna från väggarna! Lyckan är stor i det palmska hemmet idag.

Kanske en sån här?

Eller nåt åt detta hållet?

Oh gode tider! En sån?

5 kommentarer:

Ting sa...

Men guuud vad söööta!
Jag vill ha allihop!

Jenny Palm sa...

Jag med! Men jag får nog behärska mig:-) Det räcker med en liten rackare misstänker jag.

DDT sa...

Man vill ju bara ha hela bunten. Hur ska man kunna välja?

Jenny Palm sa...

Jag vet! Och det finns ju inte bara de här tre, utan miljarder lika söta goingar!

Anonym sa...

vill ha vill ha såå söta