Summa sidvisningar

28 september 2010

Jag blir prisad och ni blir straffade med meningslöst vetande

Nämen å! Jag har blivit belönad med Beautiful Blogger Award av Maria, ett sånt där snurra-runt-bland-bloggar-pris. Instruktionerna är som följer: Lägg in Awardets bild, skriv sju saker om dig själv som du tror att folk kanske (inte) vill veta, samt länka till sju andra bloggar.
Sagt och gjort!
Bilden. 

1. Jag har snott vattendrivande medel av en tant när jag jobbade inom hemvården när jag var 16 år, för jag hade hört att det var bra som bantningsmedel.
2. När jag var 12 år blev jag frälst i Missionkyrkan i hembyn Solberga i Småland. Hade dödsångest hela natten och var bombsäker på att jag skulle hamna i helvetet, eftersom jag faktiskt inte trodde på Gud. (Ni fattar vad lite det finns att göra i en by i Småland, va?)
3. En gång har jag ramlat mitt i ICA med hela famnen full med chips och ostbågar och Cocacola. Jag låg där i en hög och försökte hitta på ett sätt att bevara värdigheten. Det är svårt när kolsyran pyser runt en.
4. När jag gick sjuan slog min träslöjdslärare en planka i huvudet på mig så den gick i två delar. Pappa ringde och tvingade honom att be om ursäkt. Det tog en vecka innan han faktiskt gjorde det.
5. Jag har liftat ensam i Los Angeles. Den 4 juli. Det gick bra. (Det är dock inget jag skulle rekommendera)
6. Jag har rökt gräs i en morot. (Vill gärna förtydliga att det är ett brott som för länge sedan är preskriberat, det skedde inte igår.)
7. Jag tror att Ciran Hinds kan vara Jordens läckraste karl.

Och så kommer sju bloggare. Några av dem vet inte om min existens, men de kanske tycker det är kul ändå? Agneta, Angelica, Maria, Sofia, Anna, Moa och Karin



1 kommentar:

Agneta sa...

Hahahaha!!! Jenny, du är tamejfan en av de roligaste jag känner!

Och tack för awarden! Mina svar kommer kanske senare under dagen, eller i morgon.