Summa sidvisningar

24 november 2010

Saker jag tycker väldigt mycket om nu men som ändå inte är skumtomtar

Etylmorfinhydroklorid
Hostmedicinen Lepheton is da shit, mina damer och herrar. Å andra sidan förväntade jag mig inget annat. Jag menar, ett läkemedel med biverkningar som yrsel och hallucinationer måste ju bara funka.


Funktionella produktnamn
Mjuk fot ger mjuka fötter. Bra, tycker jag.

Krämer för external use only som man vill äta
Köpte ett testkit från Exuviance. Jag vet inte hur bra krämerna är för varje gång jag öppnar flaskorna blir jag helt förförd av doften och vill hälla ner krämerna i halsen.

Boston Legal
Vill vulgo-hångla-upp skaparen David E. Kelley för jag vet inte hur jag ska tacka honom på annat sätt. Herreminjävlagud, vad begåvat detta är. Denny Crane for president!

Inga kommentarer: