Summa sidvisningar

9 december 2010

Måste få slå ett slag för Apoteket (nu när jag inte kan slå på min fina sandsäck)

Jag har letat efter en bra hudvårdserie hur länge som helst. Jag har plöjt igenom allsköns jädra märken och lagt ut tusentals kronor på något som får min hy mjuk. Och så hittade jag det - på Apoteket! Burkarna är plastiga och inte alls nåt fina att titta på, och krämerna luktar inte gott. Men Gud vad bra de ÄR! L300 för torr hy. Lööööving it! Ansiktsvatten, dagkräm och nattkräm, in alles: 350 spänn!
Bäbisfula burkar i plast med himmelskt bra innehåll som passar för små plånkor.

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh, tack för tipset! Jag har själv varit på jakt efter bra och billiga produkter sedan jag bytte från lön till föräldrapenning. Hittills har ingenting kommit i närheten av mina kära Dermalogicatuber, men nu ska jag göra ett försök på di där.

Jenny Palm sa...

Hoppas du gillar den!