Summa sidvisningar

17 januari 2011

Jag vill att du sätter upp ett mål, Jenny

Så sa hon, min PT. "Jag vill att du sätter upp ett mål". För den här veckan skulle det vara och det enda jag kunde komma på som är genomförbart och mätbart på en vecka var att inte äta godis. Så innan jag själv fattat vad jag gjort så hade jag lovat henne att ha som mål att inget godis äta. På en hel vecka.
Om ni får välja på följande alternativ, hur tror ni jag tänker nu (man kan välja flera alternativ)?

1. Sju dagar? Det är väl inte så lång tid. SJU DAGAR! Satan, vad länge.
X.Jävla idiot, Jenny. Det har gått två timmar sedan du satte upp det här målet och du gråter redan. Eller nästan i alla fall.
2. Räknas sockerkaka som godis?

1 kommentar:

DDT sa...

Jag väljer alla alternativen. Hur ska man kunna välja? Alla är ju korrekta. Kanske särskilt framför allt 2:an. ALLA vet att sockerkaka inte är godis. Precis som kanelbullar, chokladcroissanter och pecanwienerbröd.