Summa sidvisningar

23 mars 2011

Lite Kazakstan till

Hotellobbyn på stället vi slaggade på när vi snöade in i Ust Kamenogorsk. (FOTO: Nicke Johansson)

Okänd farbror väntar på bussen i Zyryanovsk. (FOTO: Nicke Johansson)

Liten tant vid stor snöhög i Zyryanovsk. (FOTO: Nicke Johansson)

En Jenny i orolig väntan på biltvätten i Zyryanovsk. Det visade sig dock att jag inte behövt vara det minst orolig eftersom det plan vi var rädda att missa var fyra timmar sent. (FOTO: Nicke Johansson)

En Jura som försöker förklara något för kazakisk polis. Polis som för övrigt tjänar typ tusenlappen om dagen i rena mutor. (FOTO: Nicke Johansson)

Nytt hus med gammal buss. På restaurangen i byggnaden har jag mitt stamhak. Hit går jag och äter och dricker sprit varje gång jag är i Ust Kamenogorsk. (FOTO: Nicke Johansson)

Inga kommentarer: