Summa sidvisningar

9 maj 2011

Jag väljer att skita i allt

Jag måste verkligen jobba. Så där hysteriskt jobba - för halva min arbetsvecka har just snotts ifrån mig (LÄS: ungar med feber, huvudvärk, svinkoppor samt ett jag med halsont och snuva och hosta, samt vänner på besök, liten som fyller år, maken som ska på kurs och ja, ni hajjar).

Men det går inte. En text som normalt tar en kvart att skriva har jag nu slöglott på i en timma. Och resultatet, mina vänner, gör ingen glad.
Nej, nu tar jag en knippe goa vänner (LÄS: Cocillana etyfin, Alvedon, Zyx och deckare) och går och lägger mig.

Kommit in i en Jeffery Deaver-period igen. Den här verkar lovande.

2 kommentarer:

DDT sa...

smart drag. Texter blir sällan bättre för att man glor på dem. Den metoden har jag provat till leda.
Återkom gärna med åsikter om boken. Jag har läst den och är nyfiken på vad du tycker.

Jenny Palm sa...

Jag återkommer! Nu har jag kommit en bit och jag tror jag tycker om den. Men, full recension längre fram:-)