Summa sidvisningar

12 augusti 2011

Var är gnuggisarna när man behöver dem?

Kommer ni ihåg gnuggisar? Man skrapade man bort ytlagret på ett slags klistermärke och det som var kvar luktade något gott. (Det där kan man säkert diskutera). (Men det ska vi inte göra nu).
Men jag lovar er. Min högsta önskan  i denna sekund är att detta kunde vara en gnuggisblogg. Och den skulle heta "Jennys kök" och den skulle lukta: saffran, timjan, vitt vin, vitlök, tomat, basilika, grädde, räkor och lax.

Och, fast detta har inget med gnuggisar att göra för det är min blogg och jag behöver inte vara konsekvent, så ligger det en flaska vitt vin på kylning. Jag kommer inte ihåg vad det heter och jag orkar inte kolla men tjejen på bolaget sa att det skulle vara bra till soppan och då litar jag på henne.


Återkommer med hiss och diss.

Inga kommentarer: