Summa sidvisningar

4 september 2010

I väntan på Glenn

Mitt hus har förvandlats till ett lek- och bushus. Har svårt att tänka mig att någon till exempel har bättre förutsättningar för "Inte nudda golvet". Nu befinner sig alla möbler från stora tjejens rum (som egentligen är två rum) + vårt sovrum + mitt kontor i antingen hallen eller vardagsrummet. Eller bland det som ska till tippen. Det är inte roligt nu. Men på måndag kommer Glenn och hans kollega och börjar röja upp. 
Thank God for Glenn.



Det ser verkligen vidrigt ut. Detta är min hall.

Och mitt vardagsrum. Matsalsbordet och skänken är avlastningsytor.
Här brukar man normalt kunna gå för att komma till altanen. Det kan man förstås nu med, men får passera en säng (Järnudda, 400 kr inkl bäddmadrass IKEA) och ett skrivbord (Smådal, typ 500 kr IKEA).

Inga kommentarer: