Summa sidvisningar

25 juli 2011

Varför kommer de aldrig då?

Har beställt två böcker från Adlibris. Som ALDRIG kommer. Eller ja, det kan vara en smula orättvis beskrivning eftersom en av dem beställdes i går. Men vänta är inte min paradgren.
Nåväl. Får titta på senaste avsnittet av True Blood istället. Igen.

Upptäckte den här serien (finns bara två delar. Än.) på Mallorca och blev kär. Så till den milda grad att jag stal bok nr 1, som heter bara Private, från hotellets bibliotek. Planen var att lämna kvar en av mina så det mer blev ett byte men det glömdes bort i packhetsen.

Fick tips om denna som tydligen ska vara überjävligt hemsk. Och superbra. Vi får väl se.

3 kommentarer:

Fräsigt sa...

We need to talk about Kevin....
Det hör man ju. Hur läskig den är. Recensera sen!!! /Ellen

Jenny Palm sa...

Jag vet! Gåshudläskigt. Japp, återkommer med recensioner!

Fräsigt sa...

Jag väntar. Väntar och väääääntar!!!!/Ellen 6 år, otålig som satan.